Praktické použití hodnotícího nástroje VB-MAPP pro děti s PAS a jinými vývojovými poruchami

WEBINÁŘ se záznamem - 10. 3., 17. 3. a 24. 3. 2021

Mgr. Dita Chapman, BCBA

WEBINÁŘ JE ČEŠTINĚ!

O vzdělávací akci

Termín

10. 3. 2021, 16:00 - 18:00 (Level 1)

17. 3. 2021, 16:00 - 18:00 (Level 2)

24. 3. 2021, 16:00 - 18:00 (Level 3)

Celkem 6 hodin

Termín podání přihlášek

do 8. 3. 2021

Místo konání

On-line forma, webinář se záznamem

Cena

2 299 Kč

1 999 Kč při objednání do 15. 2. 2021

Výtěžek z prodeje jde na podporu vzdělávání dle ABA pro Tobíka a Matýska.

Anotace

VB-MAPP je podrobně zpracovaný hodnotící program, prostřednictvím nějž lze identifikovat silné a slabé stránky studenta v 16 oblastech vývoje dovedností. Toto hodnocení vychází z úrovně dovedností typických dětí v daném věkovém rozmezí, s níž je možné výsledky v jednotlivých oblastech porovnat. Cílem je, aby účastníci po skončení webináře dokázali aplikovat v praxi hodnotící nástroj VB-MAPP pro děti s PAS a jinými vývojovými poruchami.

Základní znalost ABA (aplikovaná behaviorální analýza) je nutná.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Cílová skupina

Osoby pracující s dětmi s PAS, odborná veřejnost a rodiče dětí s PAS.

Lektorka Mgr. Dita Chapman, BCBA

Lektorka Mgr. Dita Chapman, BCBA, v roce 2007 dokončila bakalářské studium psychologie v Londýně. Během studia pracovala na domácích ABA programech. Své magisterské studium absolvovala na Cardiff University ve Walesu, kde pracovala pod vedením profesorky Debory Carr, BCBA-D. Ditinou vášní jsou země jižní Asie, kde se aktivně podílí na školení místních ABA terapeutů. V České republice spolupracuje s Masarykovou univerzitou v Brně, kde školí budoucí behaviorální analytiky.

 

Ohlasy účastníků webinářů

Nejvíce oceňuji, že paní Dita dává srozumitelný návod, jak pracovat s dětmi s PAS; a její zkušenost, optmismus a touha pomoci těmto dětem, dává naději i nám, kterým se občas optmismu nedostává 🙂
Moc děkuji. Pro mně velice přínosné - zkušenost z praxe, schopnost jednoduchého výkladu se zaměřením na podstatné, bez suché teorie. Díky a zdravím!
Jméno Příjmení
Velmi děkuji za záznamy z webinářů a přiložené soubory a videa; je skvělé, že se k tomu lze vracet. Paní Dita je naprosto úžasná a panu Nábělkovi moc děkuji za zorganizování webinářů !!!
Jméno Příjmení

Zkušenosti s ABA

V roce 2016 jsme získali, díky aplikované behaviorální analýze (ABA), novou naději. U našeho Tobíka vnímáme velký posun jak v oblasti komunikace, tak ve schopnosti porozumění. Dnes náš syn jezdí rád ke své babičce, miluje výlety, kolo i návštěvu divadla. Stále má však mnoho rituálů, které vyžadují intenzivní zapojení celé rodiny.
Jitka a Tomáš Nábělkovirodiče dítěte s PAS
Náš syn Matyášek je v programu aplikované behaviorální analýzy (ABA) od roku 2018. Od té doby udělal obrovský pokrok, zejména v oblasti komunikace a porozumění. Komunikuje s námi pomocí znaků, je šťastný a spokojený, protože mu rozumíme. V ABA terapii vidíme velkou naději pro jeho budoucí život.
Miluše Urbanovárodiče dítěte s PAS

Počet účastníků

Max. 70

Organizační informace

Před konáním webináře vám e-mailem zašleme pokyny k připojení.

Kontaktní osoba

Bc. Tomáš Nábělek, tomas@modry-kruh.cz, +420 777 678 693

Kalendář webinářů

2801
Mgr. Dita Chapman, BCBA, MUDr. Gabriela Drtinová

Záznamy webinářů

Napsali jste nám

Velmi si cením vašeho nasazení a úsilí pomoci nejen vašemu dítěti , ale spoustě dalších rodičů a dětem. Děláte skvělou věc. Na webinářích s Ditou Chapmen se nám ujasnilo spoustů věcí, získaly jsme i materiály, které nám chyběly. Za všechno jsme vděčné. Ve státní školce, za obrovské podpory a důvěry ředitelky, se snažíme uplatňovat principy a techniky ABA už od roku 2015. Nejsme ale ABA školka ani třída. Nemáme analytika, supervizora a nejsme certifikované RBT, přesto máme radost z každého pokroku našich dětí a věříme, že ABA je to nejlepší, co můžeme dělat.
Prepacte , ze pisem az teraz, trosku nestiham:. ale velmi pekne dakujem aj za teb uvid do ABA! 🙂 vazim si vasu pomoc! Nestihla som este vsetko popozerat, ale postupne si to pozriem.. Uz chapem, preco nam nientore veci idu a niektore nie.. Mozno nejake pristupy podvedomo vyuzivam, aj ked nemam zatial ziaden plan.. A potom nam ozaj syn robi pokroky a lepsie sa s nim pracuje, aj ked nas caka dlha cesta este.. Velmi dakujem!

Chete dostávat informace

o našich vzdělávacích akcích?